مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-01اقتصادي

کمک 4 میلیارد تومانی گیلانی ها برای بازسازی عتبات


رییس ستاد بازسازی عتبات گیلان گفت: مجموع نذورات مردمی گیلان طی امسال چهار میلیارد و 750 میلیون تومان بوده است و جزو 10 استان برتر کشور هستیم.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد بازسازی عتبات گیلان گفت: مجموع نذورات مردمی گیلان طی امسال چهار میلیارد و 750 میلیون تومان بوده است و جزو 10 استان برتر کشور هستیم.

مجید دوهندو امروز، 10 آبان در نشست خبری جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور با رسانه های گیلان، با تاکید بر لزوم معرفی ستاد بازسازی عتبات عالیات در جامعه، اظهار کرد: علاوه بر شهرها و بخش ها، باید ستادهای بازسازی عتبات را به روستاها ببریم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش ضریب جذب نذورات مردمی جهت بازسازی عتبات، افزود: باید از ظرفیت رسانه ها و صدا و سیما و فضای مجازی برای آگاهی مردم نسبت به ماموریت های ستاد بازسازی استفاده کنیم.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان، با اشاره به وجود بقاع متبرکه امامزادگان در این استان به ویژه در مناطق روستایی، خاطرنشان کرد: مردم گیلان در محرم و سفر آیین های ویژه ای دارند و همواره محبت و ارادت خود را نسبت به اهل بیت(ع) نشان داده اند.

دوهندو، با بیان اینکه موکب های گیلان در ایام اربعین هم کم نظیر است، عنوان کرد: گذشتگان ما عتبات عالیات را ساختند و اکنون وظیفه ماست که با توسعه و بازسازی، این ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیارد تومانی گیلانی ها برای بازسازی عتبات

کمک 4 میلیارد تومانی گیلانی ها برای بازسازی عتبات